Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Numerologie

Nikdy předtím bych nevěřil, že půjdu do něčeho takového, jako je numerologický rozbor data narození. Jelikož jsem ale duchovně založený člověk a různým, i velmi alternativním, metodám sebepoznání nakloněn, tak jsme do toho šel... 

A jak jsem se k tomu vlastně dostal? Na začátku roku přišla mé partnerce na e-mail pozvánka na přednášku paní Dagmar Halotové o tom, jak by měl letošní rok vypadat z pohledu numerologie. Jelikož se řídím v životě intuicí, cítěl jsem, že mám na tuto přednášku jít. Záležitost byla o to pikantnější, protože se přednáška měla konat na den mých narozenin. 
Na přednášku jsem jel bez očekávání (očekávání, jak známo, vedou ke zklamáním) a byl jsem mile překvapen, jak moc mi to dalo. Paní Halotová měla velmi příjemný přednes a přednáška byla často vedena formou debaty. Dověděli jsme se mnoho zajimavých informací k základům numerologie, vlivu čísel na náš život, to co jednotlivé čísla prezentují, jak nakládat s energiemi pro letošní rok a mnoho dalšího. Čísla pro nás mají velký význam, určují, jakým směrem je dobré se pro nás vydat, ale stejně zálěží jen a jen na nás, jak naložíme s přítomným okamžikem, a jak se v životě máme.:) 
Půl roku po přednášce jsem cítěl, že je ta pravá doba se znovu spojit s paní Dagmar a požádat o numerologický rozbor data narození, a jména a příjmení. Rozbor lze provádět přes skype, ale mně je sympatičtější osobní kontakt. Zajel jsem si tedy pro něj do Ostravy. Opět jsem se snažil nemít očekávání. Cestou vlakem do Ostravy mi to ale v hlavě řádně šrotovalo. "Augustini, Augustini, zas vyhazuješ prachy za hovadiny?" :) 
Paní Dagmar už měla výklad mého data přichystaný na papíře a začali jsme spolu mluvit o tom, kde bydlím, co dělám za práci, o mém dětství, dospívání a rodičích, partnerském vztahu, celkově o tom, jak vypadal a vypadá můj život. Potom přišla na řadu její výklad toho, na co jsem dobrý, o mých vlastnostech, čeho je lepší se zdržet a čemu se naopak věnovat. Nejvíc vhod mi přišli "tipy" na to, co dělat profesně, Mé současné zaměstnání nesplňuje vůbec nic od toho, co bych v životě rád dělal. Řeším to dlouhodobě, ale stále ještě trčím v továrně, ikdyž už jen do konce tohoto měsíce. 
31. Srpna letím do Gruzie. Opět hlavně proto, že cítím, že tam mám jet. Mj. mám v plánu pokus o zdolání pětitisícového Kazbeku, ale ono to stejně není o turistice. Bude to o sebepoznání. Cítím, že to nebude krátká cesta. Možná se protáhne klidně i na rok. To jsem ale od numerologie trochu odbočil. No vlastně neodbočil. V datu narození prý mám, že u mě cestování hraje velkou roli. To už v minulosti velkou roli hrálo. Cestování stopem po Evropě mě dost ovlivnilo. 
Kdybyste taky chtěli vyzkoušet numerologický rozbor, popř. zajít si na nějakou přednášku, zde jsou webovky paní Halotové... http://www.numerologie-hadanka.cz/ , kde se můžete i dočíst více o numerologii. :) 
Štěstí a lásku. 
Michael 
 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Michael Augustini | čtvrtek 6.8.2015 18:39 | karma článku: 7,12 | přečteno: 311x
  • Další články autora

Michael Augustini

Turecko - výstup na Kačkar Dagi (3923 m. n. m.)

Po 4 dnech v Gruzii jsem se stopem přesunul do Kačkarských hor v Turecku. Po subtropech gruzínského pobřeží jsem se těšil na chlad tureckých hor...

25.10.2015 v 15:01 | Karma: 9,39 | Přečteno: 355x | Diskuse| Cestování

Michael Augustini

Gruzie - hora Kazbek a přístav Batumi

Na konci srpna jsem si vyletěl na výlet do Gruzie. Říkal jsem si, že by bylo moc fajn jít nazpět do ČR pěšky. Jak to nakonec celé dopadlo? Úplně jinak, ale nutno říci, že na zajímavosti to tomuto výletu neubralo. Čtěte dál...

14.9.2015 v 22:47 | Karma: 12,33 | Přečteno: 561x | Diskuse| Cestování

Michael Augustini

Cesta do Gruzie - nazpět do ČR pěšky?

Zní to možná šíleně, ale přesně takhle to chci udělat. Zítra letím do Gruzie a pokud najdu ve vesničce Stěpansminda stejně laděné odvážlivce, pokusím se vystoupit na horu Kazbek. No a z Kazbeku jít pak do ČR pěšky, a bez peněz...

30.8.2015 v 17:37 | Karma: 8,60 | Přečteno: 485x | Diskuse| Cestování

Michael Augustini

Poznej Česko

Vydej se na cestu a objev krásy své vlasti stejně jako je poznám i já. Bude to stát jen pár korun. Ano, i letos se tuzemské železnice dočkají prázdninové jízdenky Českých dráh. Chceš vědět víc? Tak čti dál!

10.6.2015 v 20:43 | Karma: 7,83 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní

Michael Augustini

Park Narodowy Gór Stolowych

K víkendovému treku do polského národního parku Stolových hor, který se nachází pouhých 12 km přes hranici severně od Náchoda, došlo poměrně náhodou. Jednou, když jsem cestoval prstem po mapě po Orlických horách, můj prst přeskočil k bratrancům a sestřenicím do Polska a našel tento krásný kus země...

25.4.2015 v 12:13 | Karma: 12,94 | Přečteno: 553x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 580x
Budoucnost závisí na tom, co děláme právě teď!

 

 

Seznam rubrik